Härlig söndag

Hejsan! 

Oj vilken bra söndag jag har haft! 
Dagen började med att jag fick sova till kl 10.30! Jack krånglade lite igår och åt sin sista måltid vid 22.30 tiden, sen somnade han runt 23 och vaknade första gången kl 4.30. Då gick jag upp för att byta blöja och mata honom. Sen pumpade jag ut en portion till honom som Simon kunde mata honom med på morgonen. Jack somnade om och vaknade för andra gången runt 8 på morgonen. Då klev Simon upp och lät mig sova. Så skönt! 
Simon skulle iväg till sin mamma och jag han precis äta frukost innan Jack vaknade från sin förmiddagstupplur och ville äta igen. Sen promenerade vi iväg och mötte upp min barndomsvän Matilda som bor i samma område som vi. När vi var små bodde vi på varsin ände om en gräsplan, men vi var för små för att få gå över till varandra själva. När vi blev lite äldre flyttade jag till andra änden av stan och hon flyttade till andra änden. Så har det varit tills jag och Simon nu flyttat där vi bor nu och äntligen har vi promenadavstånd till varandra igen, bara 20 år senare! 
Vi tog en promenad tillsammans och snackade om ditten och datten. Tydligen har jag promenerat förbi ett par ställen som vi lekte på tillsammans som små som jag inte hade någon aning om förrens idag. 
 
 
 
Jack sov nästan hela vägen och vaknade sen en stund efter att vi kommit hem. Vi mös då med honom och spelade gamla Harry Potter spel som vi spelade tillsammans som barn. 
 
 
Älskar bilden ovanför som Matilda tog på mig och Jack. Jack är så söt och man anar ett litet leende! Han har ju börjat skratta och le ett par gånger varje dag nu. Dock vet jag inte om det mer är på reflex eller om han faktiskt tycker att vi är lite roliga. Söt är han i alla fall ❤
 
bebis - kärlek - livet - spel - söndag
Michaela

Åh så söt Jack är!

Anonym

Vilket söt barn Ni har!!! Kan inte sluta titta... ;-)

Anonym

Vilket söt barn Ni har!!! Kan inte sluta titta... ;-)

anneli

Vilket otroligt fint namn ni har valt på han :)