9 år

Nämen se på tusan min blogg fyller 9 år idag. 
Jag hade ingen koll men såg av en händelse längst ner på min sida att min blogg skapades den 2 oktober 2009. Då hade Familjen Annorlunda börjat sända säsong 2 som jag och min familj var med i och min mamma tyckte att nu var ett bra tillfälle om jag skulle vilja börja blogga. Jag hade inte tänkt tanken men provade och fastnade helt klart vid det. Jag har aldrig varit speciellt "bra" på att blogga och har många gånger glömt eller låtit bli att blogga under långa perioder. Nu har jag kommit in i ett skönt flow tycker jag och jag gillar verkligen att blogga. Det är så roligt att gå tillbaka och läsa. Lite som en inte så hemlig dagbok ;) 
Det är så roligt med alla nya som har börjat läsa här inne också. Välkommna! 
Jag har alltid skrivit om min vardag och kommer nog alltid göra det, tills jag skaffar ett intresse som jag gärna vill dela med mig av. Men för tillfället fortsätter jag att blogga om min vardag, som jag själv tycker har blivit mer intressant sen Jack kom! 
 
Kom jättegärna med tips och ideér på blogginlägg om ni har något önskemål. 
 
 
Jenny

Har följt din blogg länge och gillar den 👍
Kan du inte skriva mer om hur du och Simon träffades? Och kanske lite tankar kring uppfostran osv. Kram

Anonym

Ville bare si at jeg liker bloggen din, og syns det er fint å følge deg og din lille familie. Klem fra en norsk leser gjennom flere år :-)

Pernilla Andersson

Jag gillar att läsa om andras dagar.. hur ni spenderar veckorna och även helger.
Samt hur ni kombinerar jobb och sen komma hem och ska aktivera barn tills säng time..
Så fortsätt som du gör!!!