Jacks dop - video

Äntligen har jag redigerat ihop en video på Jacks dop! Det här kommer man ju älska att se tillbaka på när han vuxit upp ❤
Det har tagit såååå lång tid med den här videon och jag har suttit i flera timmar och kollat klipp och sorterat ut sekunder som går att se, haha. Det var min lillebror Jamie som filmade nästan allt efter ceremonin, alltså när alla var i lokalen och skulle fika. Han gillar helt klart att filma så det fanns mycket att kolla igenom och det ni ser i videon är det som är minst skakigt och mest sevärt ;) 
MEN jag klagar inte på att det var hackigt och ryckigt för jag själv filmade ingenting och då är det så värt att han filmade så mycket som han faktiskt gjorde! 
I videon öppnar vi också Jacks doppresenter som han fick från alla eftersom att vi inte hann göra det på plats. 
 
Jag hoppas ni ska tycka om videon lika mycket som jag gör.
 
 
barn - dop - familj - video - youtube
Anette

Jättefin video! <3

Svar: Tack!
Janelle