Den tuffa helgen är över

Ja jag vet att det är tisdag men för oss höll sig helgen i ända till idag. Simon har jobbat natthelg och då åkt iväg vid 18.30 på kvällen och kommit hem runt 7.30 på morgonen... då har han gått och lagt sig och sovit till 15 tiden för att sen åka igen på kvällen. Simon har behövt några dagar innan och några dagar efter helgen för att lyckas vända och vända tillbaka på dygnet. Han slutade jobba kl 7 på måndagsmorgonen och lyckades ganska bra att vända tillbaka dygnet. Inte helt såklart men till imorgon orkar han gå upp med mig och Jack. 
Att ta hand om Jack själv gör jag gärna och det är oftast inga problem men jag tror dessvärre att Jack tröttnade på mig den här helgen. Han har varit såå grinig och tjurig. Men så fort han sett Simon har han varit glad och snäll. Haha ja Simon trodde mig inte riktigt när jag sa att Jack varit på dåligt humör! 
Jack var så söt idag när han vaknade efter sin första tupplur 💜 både jag och Simon gick in till honom och Jack tittade så glatt på Simon och släppte inte blicken! Oj vad han hade saknat sin pappa, så gulligt! 
Nu är Simon ledig i över en vecka åtminstone och då orkar man sig igenom helgpassen utan problem. 
Hoppas ni får en fin vecka, här hemma tar vi helg :D 
familj - helg - jobb