Välkommen till världen

Äntligen! Som vi har väntat och längtat. Nu är vår lille pojke här <3 

Många av er har säkert redan sett på min instagram att han kommit och jag vill passa på att tacka för alla era fina kommentarer! 

Fredagen den 31 augusti kl 10.59 plockades han ut med ur-akut kejsarsnitt efter bara 5 timmar värkarbete. Anledningen till snittet var att förlossningen gick så fort att personalen blev orolig för hans hälsa samt att hans hjärtrytm sjönk. Han hängde inte med inne i magen kan man säga. 
Men lillen mår bra och jag återhämtar mig fort. Vi blir kvar till imorgon (måndag) för att hålla koll på mitt blodtryck som varit högt. Förhoppnings får vi åka hem imorgon ^^ 

Just nu är han världens snällaste bebis som sover mycket och äter ordentligt och ger sina nyblivna föräldrar en enkel första tid på BB <3 
Välkommen till världen Jack

(null)

(null)

(null)

Ps.
När vi kommit hem ordentligt kommer det ett längre inlägg med hela min förlossningsberättelse :) 
BB - bebis - förlossning - kejsarsnitt
Anonym

Grattis till underverket😍

Lisa

Åh, så fin han är! Stort grattis!

Anonym

Grattis till eran fina pojke.

Miamaa

Super grattis. Väldigt snyggt namn. Min nr 5 heter med Jack.

Miamaa

Super grattis. Väldigt snyggt namn. Min nr 5 heter med Jack.

Jenny

Jättegrattis!! Han är så himla fin ❤
Jobbigt med förlossningen, du är fantastisk!! Tur att man får en sån bra belöning 😊
Stor kram

Anonym

Grattis, så fin han är❣️

Anonym

Grattis, så fin han är❣️

Marie

GRATTIS till en ljuvlig liten kille!

EVELINA

Stort grattis! Vilken sötnos!

Min första förlossning slutade också i kejsarsnitt, först var tanken att det skulle bli urakut när de rullade iväg mig, men sedan blev det "bara" akut när vi väl kom till operationssalen. Hoppas återhämtningen går bra! <3

Sandra

Stort grattis :D Vad söt han är :D

Jag längtar bara mer och mer efter min lille :D
Men snart är han är =) Inte så lång tid kvar tills 29 oktober. Dock får han inte komma tidigiare, då vi ska flytta i mitten av oktober :O hehe. All lycka till :D

maria

Grattis till er alla tre <3 Så söt han är, vilket fint namn ni gett honom. Jag väntar på att bli farmortill en liten pojke i oktober, är mormor åt en flicka som fyller 6 år på fredag.

Kram Maria i Skåne

Anonym

Stort grattis, han är bedårande söt lille Jack! Hoppas du tar igen dig snabbt!

Jenny

Grattis igen!

Med min första hade jag etablerade värkar i drygt 4 timmar innan krystvärkarna kom igång, de varade sen i nån halvtimme innan han kom ut. Med nummer två var värkarbetet betydligt längre innan krystvärkarna kom, men å andra sidan hade jag bara krystvärkar i 2 minuter och han var ute på tre krystningar den lille rackaren.

Michaela

Grattis! Så himla söt! :)

Malin

Åh, men GRATTIS till lille prinsen! Såå söt han är och vilket fint namn ♥♥

Sandra

Grattis till underverket.

Anonym

Grattis igen ! Så fin han är ! Och vad fint namn ni har valt ❤

Sama

Stort, stort grattis igen!! En sån lycka<3

Otroligt söt, massor med grattis.

Otroligt söt, massor med grattis.

Cecilia

Stort Grattis

Anonym

Fint namn! som den Titanic fantast jag är måste jag fråga, svenskt eller amerikanskt uttal på namnet? 🙂 (tänker alltid på den filmen när namnet Jack kommer på tal eller att jag träffar nån med det namnet.)

Svar: Vi kör med det svenska uttalet ^^ Många namn låter lite coolare med engelskt uttal, tycker jag. Men vi kände både jag och Simon att vi skulle uttala vilket namn vi än valde på svenska :)
Janelle

Pernilla Andersson

Åh jösses vad söt han är..❤❤
Grattis till er båda..
Nu väntar en mysig tid med bebis gos och doft och ren lyckorus.
Kommer ihåg den biten så mysig den var..
Grattis igen..

Pernilla Andersson

Åh jösses vad söt han är..❤❤
Grattis till er båda..
Nu väntar en mysig tid med bebis gos och doft och ren lyckorus.
Kommer ihåg den biten så mysig den var..
Grattis igen..

Emiza

otrolig söt, grattis

Emilia

Grattis!


http://nodepositfreespins.blogg.se

Ann-Sofi

Grattis! Så fin han är!
Jättefint namn :-) Ett tag tänkte jag att det kanske skulle bli en Harry!
Hade ni många förslag?