Första tacofredagen

Jag jobbar på förlossningsberättelsen! Har inte riktigt haft tid och ork än bara. Den är nästan klar dock så jag satsar på att få upp den imorgon. 

Igår var det fredag och tacos hos mamma. Det ändras inte bara för att man skaffar barn ;) 
Min mormor och morfar kom dit en snabbis för att hälsa på Jack och ge honom en present. Jack skötte sig som vanligt och var så nöjd i famnen på den han var hos <3 
Mammas hund Doris var däremot svårflirtad. Fast att Jack inte sa ett pip så blev hon rädd för honom och skyndade sig iväg och höll sedan avståndet. Ett par gånger kom hon nära nog för att nosa intill honom i luften ;) 
Jack var nöjd hela kvällen, förutom när han ville äta, så jag och Simon fick knappt hålla honom alls. Haha lite skönt att kunna äta sin taco med två händer förstås! Nej men jag älskar ju såklart att Jack är så älskad och att han trivs hos andra personer också ^^ 

(null)

(null)

Gos hos mormor på första bilden och morbror på andra bilden. 

Vi åkte sedan hem för att jag var alldeles för trött och kämpade med att hålla ögonen öppna. Jag har gått på en Ipren och alvedon kur som smärtlindring efter kejsarsnittet och jag tror att tabletterna gör mig extra seg. Igår var dock sista dagen jag körde hela kuren och ska nu försöka att bara ta när jag verkligen behöver. Har gått bra hittills. 

Ikväll är det kulturnatten i Uppsala men vi dissar allt som har med stan att göra. Istället ska vi hem till ett par vänner och spela spel i ett par timmar! 

Ha en trevlig helg! 
bebis - kulturnatt - taco