Vem är Jack mest lik?

Många i släkten har frågat vem Jacka är mest lik? Ingen har lyckats komma med något bra svar så jag bestämde mig för att leta upp bilder på både mig och Simon från när vi var runt 6-8 veckor gammal för att kunna jämföra med Jack som är 6 veckor nu. 
 
Jack till vänster, jag till höger
 
Jack till vänster, Simon till höger
 
Det är ju så svårt att säga vem han är mest lik. Jag ser drag från oss båda i Jack. 

Vad säger ni? Vem är han mest lik? 😊
Jenny

Jättesvårt att säga, han är verkligen lik er båda 😊
Jättesöta bilder allihop ❤

Etta

Han är lik båda men måste nog säga att han är liite mer lik Simon! Men sötaste ungen i världen 😘

Anonym

Han är verkligen en bedårande liten bebis! Pappas ögon och mamma mun säger jag😊
Men du vet väl att de är bäbisar är mest lika sin pappa först. Det är för att det inte ska bli några funderingar på vem som är pappa. Det är ju mer klart vem som är mamma om man säger så😉

Mandy

Båda tycker jag med men kanske kanske att han e liiiite mer lik dig just nu? ;)

ingela berg jonsson

Mamma

ingela berg jonsson

Mamma

Emelie

Pappas ögon och näsa, mammas mun:) Jättesöta bilder allihop!

Mia

Han har fått det bästa från er båda. Så fin liten kille.