Ny vlogg

Har ni sett att jag har lagt upp en ny video på min youtube-kanal? 

Om inte så tycker jag att ni ska gå in på youtube och följa mig (<-- klick)
 
 Här är videon för er som inte vill gå in via youtube och titta.
 
video - vlogg - youtube
Malin

Alltså Jack är sååå söt!!!!

Julia

Hej!

Jag har en dotter som är född 26 juli och bor i salabacke i Uppsala. Om du skulle vilja ta en promenad/fika någon dag så skulle det vara trevligt! 😊

Alexandra Persson

Asså gud vilken sötnos! 😍

Jane

Så kul att följa er dag 🤩

Jane

Så kul att följa er dag 🤩

Jane

Sorry för spamet... var inte meningen 🙈

Jane

Sorry för spamet... var inte meningen 🙈

Jane

🙈 oj, förlåt för att det blev lite många där... var inte meningen!

Jane

Oj 🙈 Inte meningen med så många.... skyller på mobilen 😜

Jane

Oj 🙈 Inte meningen med så många.... skyller på mobilen 😜

Jack är så fin! Kommer han få något mellannamn? / J

Jack är så söt! Kommer han få något mellannamn också? / J

Svar: Ja! Han kommer få Simons farfars namn som är Lars :)
Janelle