Jack har hittat sin hand

Hej! 

Lördag idag och Simon jobbar natthelg. Vilket betyder att han jobbar mellan ungefär 19-07. Han är då hemma till 7.30 och behöver då sova. Det blir alltså väldigt mycket ensamt för mig och Jack och väldigt lite tid för Simon att gosa med Jack. Men då klarar han av en veckas arbetstid på 3 nätter vilket gör att han blir ledig länge och då är det ju värt det! 

Idag åkte jag och Jack hem till en av mina närmaste vänner Etta för att hänga lite. Vi tog först en promenad i det fortfarande helt fantastiska vädret och sen bjöd Etta på fika på ett café i närheten av där hon bor. 

(null)

Och för första gången när vi varit ute med Jack så vaknade han när vi satte oss vid bordet. Men han var ju så glad så det var inga problem att fika med honom i famnen. 

Vi gick sen hem till Etta och pratade och gosade med Jack. Jag har känt Etta sen jag började högstadiet så att hon och Jack lär känna varandra är viktigt för mig <3 
Förhoppningsvis får vi barn i ungefär samma ålder om några år! 

(null)

Nu ska jag mysa med Jack i soffan tills det blir sovdags. 
Jack har hittat sin ena hand och tycker det är väldigt kul att suga på den. Är inte det lite tidigt för en 7 veckors gammal bebis? 

(null)

Hoppas ni får en fin fortsatt helg! 
barn - fika - livet - utveckling - vänner
Angelica Wåhlin

Låter som en underbar dag!

iseedee

Vad mysigt! Fikan ser jätte god ut! :D

Anonym

Min bebis är 6 dagar och har sugit på sin hand sen dag 1

Svar: Där ser man. Jag trodde det var tidigt men det är klart att det är olika för alla bebisar ^^
Janelle