Vecka 27

Idag känns det mycket bättre med stressen som jag hade för ett par dagar sedan. Jag läste era kommentarer och pratade med Simon och det lugnade mig. Simon är en riktig klippa <3 När jag berättade hur orolig jag blivit för allt så la han upp en plan för hur och när vi skulle fixa med allt. Han sa att vi skulle hinna och att de största och viktigaste sakerna som säng och vagn redan var klart. Inte en enda gång har han skjutit mina känslor åt sidan och sagt att jag är överkänslig eller oroar mig i onödan. Wow han är bäst helt klart! 
Förutom oron för att hinna med allt har mitt humör legat på bottnen. Jag har varit arg och småirriterad eller ledsen hela tiden. Gråter för ingenting, blir förbannad för ingenting och beklagar mig över saker jag inte kan ändra, som att jag inte kommer i mina shorts sen förra året (undrar varför)... Nej jag har inte varit enkel den här veckan helt klart... 
Men jag ser det som en bra sak att jag är medveten om det. Självklart är det gravidhormonerna som kommit ikapp mig. Det är helt klart inte jag som är grinig ;) 
 
Här är veckans magbild. 
 
 
 
 
barn - bebis - gravid - v.27
Anonym

Vad olika det kan va. Har aldrig varit så nöjd och glad som under tiden jag väntat barn. Nu när de är tonåringar däremot, nu går humöret upp och ner

Anonym

Vad olika det kan va. Har aldrig varit så nöjd och glad som under tiden jag väntat barn. Nu när de är tonåringar däremot, nu går humöret upp och ner