Vi bygger spjälsäng - Video

Hej!
 
Jag har gjort en till video som jag lagt upp på min Youtube-kanal. Det var några av er som sa att ni skulle vilja se fler videor från mig så jag provade och resultatet kan ni se nedan. 
Jag måste säga att det var riktigt roligt att få göra en video. Kul att se på i framtiden också. 
Vill ni komma direkt till min Youtube-kanal så kan ni klicka här <----
 
Eller titta direkt här i bloggen. 
 
 
 
Ni får väldigt gärna gilla videon så jag ser att ni tycker om den. Det kan ni endast göra på youtubes hemsida. Det går fort och ni gör mig superglad! ----> Janelle Wetterholm
 
Om ni gillar att se mig på skärmen som omväxling så tar jag tacksamt emot förslag på videor som jag skulle kunna göra i framtiden :D 
 
spjälsäng - video - youtube
Elin

Så bra! Vad mysigt❤️ Och så fint ni har det! Kram

Svar: Tack!
Janelle

Mitta

Men alltså Player 3 bodyn är ju det sötaste jag sett <3

Svar: Jag vet! Ett sånt givet köp :D
Janelle

Sandra.P

Åh vad roligt, ska kolla när jag får tid :D

Svar: Kul! :D
Janelle

Anonym

Tips på videos är allt som har med graviditet,föda barn och bäbis.Barnvagns videos är ju alltid intressant bäbiskläder likaså.Bäbis saker som man behöver.

Lovisa

Var köpte ni babynästet?

Svar: Från en hemsida som heter Yournest :)
Janelle