Packar BB-väskan

BB-väskan är nu packad! Alltså whaaat, är det så nära inpå att man ska ha väskan packad? Helt galet. Så spännande. Och så roligt! 
 
Jag la upp en video på youtube där ni kan se mig packa väskan ^^ 
 
 
 
Nu är det bara Babyskyddet som ska sättas in i bilen och sen är vi helt redo att åka in och förlösa en bebis!

barn - bb-väska - bebis - gravid - video - youtube
Malin

Rekommenderar att ta med stora bindor till dig 😃
Lycka till med förlossningen!

Anonym

Jag rekommendera också stora bindor och mjukt toalettpapper!! Ps: Tänk på att blöjor kan läcka och andra ”olyckor” kan ske, jag har nog förbrukat iaf 3 bodys på mina🙊 Men det beror såklart på hur länge man stannar. Har även haft pyjamas med till både mig och barn, såå skönt efter dusch och bad💕Stort lycka till när det är dags!

Felicia

Min kompis fick barn för 14 dagar sedan och hon var en lite kräkbebis så det gick åt masssssor med bodys😄 tydligen vanligt att bebisar kräks upp fostervattnet första dagarna. Hoppas att din sista tid som gravid flyter på bra och att du får en fin förlossning. Ni verkar vara superduktiga. Kram till er!

Anonym

Det verkar vara olika det där. Vi har kört med hud mot hud som brukar rekommenderas. Alltså bara blöja (och filt) och endast kläder vid hemgång :) Det där känner ni själva sen hur ni vill göra. Lycka till!

Annika

Hej, läser här rätt ofta men har aldrig kommenterat. Du verkar vara en otroligt härlig tjej och det märks ännu mer i dina videos. Jag har två barn själv och i all välmening så skulle jag nog tipsa om att ha med nån body/pyjamas till om ni ska stanna några dagar. Lipsyl till dig kan också vara bra. Vi hade även med babynestet till andra bebisen och då sov hon i sängen med mig hela natten på sjukhuset 👍 lycka till! Kram

Stina

Vi har packat med saker att äta och dricka.. både till pappan under förlossning och till båda efteråt... Alltså typ bubbelvatten, smågodis, chokladkakor och cola. 😊

Svar: Vi har oxå ett lager i skåpet som väntar på att få åka med till förlossningen 😁
Janelle