24 år

Mitt födelsedagsfirande i år blev otroligt mysigt! Precis vad jag ville och behövde. 
Eftersom att jag och Simon stod för nyårsfirandet i år och jag sedan dess mått illa hade jag inte ork för att fira stort som jag gjort tidigare år. Därför hade vi en lugn middag med bara ett par få vänner på stan. Vi åt god mat och snackade. 
 
 
 
Jag fyllde på fredagen men eftersom att Simon jobbar natthelg så åt vi middagen en dag innan. Jag fick lite presenter och grattisönskningar och sen var jag slut när vi sa hejdå. Somnade i soffan och blev nerbäddad tidigt på kvällen ^^ 
På fredagen handlade Simon och jag på dagen och åkte sedan iväg till mamma på tacofredag! Simon han inte vara kvar så länge, han började kl 19 men ett hej och lite snack hans med. 
Det var väldigt många år sedan jag var hemma hos mamma på min födelsedag. Jag saknar att bli väckt på morgonen med sång och paket. Mamma och mina syskon har kompenserat fint med att ringa och sjunga i kör när alla kommit hem från skolan tidigare år. Det har blivit höjdpunkten under alla mina födelsedagar sen jag flyttade hemifrån. Men i år fick jag höra sången for real :D 
Mamma hade fyndat en supergod glasstårta på affären som vi fikade efter tacosen. Trixie fixade en supergod chokladmousse som vi åt till.
 
 
För första gången i år stod jag även för mitt egna kalas med släkten. Det får bättre plats hos mamma men fyller man 24 känns det som att det är dags att fixa själv. Det blir trångt men det blir mysigt!
 
 
Jag bakade lite själv och fuskade lite med färdigköpt. Ingen klagade och nästan allt tog slut så jag tar det som en lyckad fika! 
Av syster Patricia och hennes Simon fick jag en heliumballong tillsammans med presenterna. Alltså WOW heliumballonger är ju bara bäst! 
Ja jag fyller 24, klart man kan få heliumballonger i present fast man fyller 24. 
 
 
Men nu är den här nyblivna 24-åringen för trött för att orka göra något annat än att sitta kvar i soffan och se film. 
Jag vill passa på att tacka för alla fina kommentarer och lyckoönskningar jag har fått på nyheten om min graviditet. Det gör mig glad att läsa ^^ 

Ha en fortsatt trevlig helg.
 
24 - födelsedag
Annika

Grattis på födelsedagen!