Julkänsla och vlogg

Hej!
 
Bara två dagar kvar till julafton! 
När man var liten tyckte jag att december var lika långt som resten utav året. Men oj så snabbt det faktiskt går egentligen! 
Vi är redo för julen här hemma. Alla klappar är inslagna. Lägenheten är städad. Ljusen tänds på kvällarna och vi myser så mycket vi kan och hinner ihop ❤
 
Vi var hos mamma igår och åt tacos. Mamma tog då fram en gammal stol som man krokar fast på bordet som Jack fick prova. 
 
 
Han är ju inte så stadig att han kan sitta utan stöd men det är inte så långt ifrån. Har man en kudde eller filt bakom hans rygg borde han kunna sitta så länge som han själv känner att han orkar. Vilket inte blir mer än ett par minuter som bäst 😊
 
Jag har också lagt upp ännu en ny video på min youtube. Jag själv tycker att den blev väldigt mysig och jag hoppas ni får lite julkänsla av att titta på den.
 
 
Trevlig helg!

Jul - bebis - familj - mysigt - video - vlogg - youtube