För ett år sedan

Idag är det exakt ett år sedan som jag plussade på stickan!
Idag för ett år sedan omfamnade jag och Simon varandra och vågade inte riktigt tro att det var sant. Men i min mage växte en liten liten person som skulle komma att förgylla våra liv ❤ 
Jag kommer så väl ihåg det eftersom att lucia var dagen innan och vi var i Sävja kyrka och tittade på min syster Lovelia som var skolans Lucia. Jag var deppig för jag trodde att min mens skulle komma dagen efter. Det var tredje månaden som vi försökte men jag trodde verkligen inte att jag var gravid eftersom att det kändes exakt som det brukar göra innan jag får min mens. 
Men så gjorde jag flera tester som alla visade possitivt och vi blev ju såklart överlyckliga!
 
 
Det var så svårt att hålla sig från att berätta för familjen men vi bestämde att vi skulle berätta runt jul (typ en vecka senare) när vi ändå träffar hela släkten och alla vännerna ganska tätt inpå varandra. Videon när vi berättar för alla finns på min youtubekanal om ni vill se. 
 
Nu har det gått ett år och det är helt sjukt vad tiden har gått fort ändå. Under tiden som jag var gravid gick tiden långsamt, jag har aldrig varit med om långsammare dagar, veckor och månader. Men nu när Jack är här och man tänker tillbaka till för ett år sedan känns det så märkligt.
Jag är så glad för vår lilla kille och vår fina familj! ❤
 
 
familj - för ett år sedan - gravid - kärlek - tillbakablick
Etta

All kärlek till er! 💕

Svar: Tack! 🥰
Janelle