Ny video - Min Babyshower

Jag har gjort en ny video! 
 
Mamma filmade lite under min Babyshower för hon tänkte att jag skulle vilja ha det för att göra en video, så rätt så ;) Nu har jag klippt ihop en video som blev ganska lång. Hoppas ni tycker den är bra!
 
Klicka Här för att komma direkt till videon eller titta här i bloggen. 
 
 
 
Jag jobbar fortfarande på inlägget med bilderna och det verkar som att bloggportalen funkar som den ska nu så förhoppningsvis kommer inlägget upp senare ikväll.
 
 
Babyshower - bebis - video - youtube
Annika

Älskar dina videos! Du verkar vara världens trevligaste människa <3

Annika

Älskar dina videos! Du verkar vara världens trevligaste människa <3

Svar: Tack! :D
Janelle

Anonym

Du är jätteduktig:) Lycka till med födelsen, min yngsta är född 14 Augusti, gissar att du föder då. Har ni bestämt namn? Kram<3

Svar: Tack så mycket! Vi har inte bestämt namn helt än, men vi har förslag så vi bestämmer när vi träffar honom ^^
Janelle

Anonym

Du är jätteduktig:) Lycka till med födelsen, min yngsta är född 14 Augusti, gissar att du föder då. Har ni bestämt namn? Kram<3