Graviduppdatering - V.42

Nej fortfarande ingen bebis...
 
Jag hade tänkt skriva en text och gnälla av mig lite här. Men jag bestämde mig för att låta bli. Jag håller det kort; Att gå över tiden har varit extremt påfrestande för min kropp och mitt psyke. Därav att jag inte har uppdaterat här på ett par dagar. Varken kroppen eller knoppen har orkat mer än att ta mig igenom dagen. Jag har inte gjort något  värt att nämna och då blir det i mina ögon tråkigt att skriva i en blogg. Men jag förstår ju att många är nyfikna på om det kommit en bebis än. 
 
 
Tyvärr har det ju inte det. Men jag har haft förvärkar hela den här veckan så jag tar det som ett tecken på att kroppen snart är redo för att klämma ut den här bekväma ungen ;) Värkarna har varit ganska korta, ibland har jag haft fler efter varandra (med 10+ minuters mellanrum) och ibland har jag bara fått en på hela dagen. Varje gång jag nämner för Simon att jag får en värk tjohar han till och håller tummarna för att det kommer flera. Gulle. Jag hoppas ju såklart också! 
 
I min Libero app står det att 90% av alla gravida som går över vecka 40 har fött innan vecka 42 är slut. Jag är ju i vecka 42 nu och det skulle väl vara själva fan om jag är en utav dem 10% som inte föder innan vecka 42 är slut, haha! (Vecka 42 för mig tar slut på tisdag.)
 
För mig får det gärna sätta igång så han hinner komma ut innan augusti är slut. Det är ju sista augusti imorgon så jag har en hel dag på mig ;) 

Helt sjukt förresten att det snart är september. Jag har ju bara fokuserat på bebis och graviditeten att jag nästan glömt bort att tiden går även utanför min lilla bubbla. Men efter den här sommaren välkomnar jag hösten med öppna armar. Det är inte ofta jag gör det men jag ser fram emot tända ljus, mysiga tröjor, höstlöv och såklart en massa bebisgos <3 
 
Bild från november 2017.
 
Ja jag hade egentligen inget mer att säga. Håll koll på min instagram för det är där jag kommer uppdatera först när allt väl sätter igång! --> Jwetterholm
 
 
gravid - höst - längtar - v.42
Etta

Heja dig 💕
Tycker också han får komma ut snart!

Hanna

Kikade precis in på din Instagram och såg att bebisen kommit nu! Så roligt, grattis ⭐🍀! Så fin han är och kul att han dök upp i augusti iallafall 🤗! Många lyckönskningar till både dig, Simon och nytillskottet!

Anonym

Åååh blev en augusti pojke ❤️
Grattis till er 😍

Anonym

Grattis till er ❤️
Blev en liten augusti kille 😍

Jessica

GRATTIS!!!!
❤️❤️❤️❤️

Rebecca

Grattis till din lilla son

Monica

Grattis till er alla, så söt han är.

J

Grattis till er och välkommen till världen till den lille! :)

Anonym

Grattis till lilla familjen! 🎉😊

Anonym

Grattis.

Camilla Lorentsen

Stort grattis till er lilla familj. Vacker liten pojk. Såg han på hans mormors blogg. Stort grattis igen och stort lycka till.

Annika

Stort grattis!! 💖

Anonym

Grattis grattis till den fina grabben ❤️

Anonym

Grattis till fina föräldrarna Janelle och Simon 💝

Christa

Känner igen den där känslan att gå över tiden.. otroligt påfrestande. Själv födde jag för 1 mån sedan så minnet är fortfarande starkt. Men sköööönt när allt är över! :D Lycka till!!

/C

http://fondofhome.blogg.se - nyinvigd renoverings-/inredningsblogg