Sparkar

Hejsan! 
 
Tack för er hjälp med gravidkläderna, men det verkar som att jag får fortsätta att gå till H&M eller beställa online. Jag får helt enkelt se till att jag skickar tillbaka det jag inte tänker behålla. Det är min svaga sida när jag beställer hem något.
 
Igår låg jag och tittade på Vänner i sängen när jag kände den första sparken från magen! <3 
Jag hade sån tur som höll min hand på precis rätt ställe när lillkillen sparkade två tydliga gånger på samma ställe. Wow vilken känsla! Jag känner hur det rör sig där inne och för varje vecka som går lär jag mig att känna igen vad som är barnet och vad som kommer från mig. Sparkarna var utan tvekan just sparkar. 
Coolt coolt coolt! 
 
Simon har än så länge inte känt något tyvärr. Flera gånger när jag känt lillen sprätta till i magen har jag frågat om han också känner det utanpå magen men det gör han inte. Nu är vi beredda båda två på fler sparkar så Simon också får känna. 
 
Idag ska jag hem till mamma för en Me&I träff och för första gången få titta på de små bebiskläderna på riktigt. De är så otroligt söta men jag har ju såklart inte tittat med "köp-ögat" tidigare. Men idag kommer jag kunna göra det! 
 
Ha en fortsatt trevlig dag! 
 
Gravid v.19
gravid
Gunilla

Grattis till pojken.
Om du vill ha färgglada och unika egendesingade barnkläder, så titta in hos mej.
www.guladesign.se