Halloween

I helgen firade jag och mina vänner Halloween! 
För fjärde året i rad träffades, fullt utklädna och med humöret på topp. För fjärde året i rad förberedde vi oss för årets höjdpunkt! 
 
Som vanligt körde vi poängjakt i början av kvällen. Etta och Filip, som håller i Halloween, ordnar med konstiga och svåra utmaningar och är sedan domare  över hela tävlingen. Vi blev uppdelade i lag och sprang sedan runt som idioter i 90 minuter och försökte få så många poäng som möjligt. Jag, tillsammans med en kille som heter Simon, inte min Simon men en annan, blev ett lag om två. Resten var tre i varje lag. Vi båda hade vunnit tidigare år  så vi hade odesen med oss. Tyvärr var vi båda största tidsoptimisterna och missade många utmaningar pga det. Men fasen vad roligt vi hade. 
Utmaningarna var spridda hej villt. En utmaning var att ringa ett prank call till någon i sin kontaktlista, en annan utmaning var att göra en avancerad yoga-ställning. Vi hade så roligt och det är  sällan jag skrattar så mycket på en o samma kväll ;) 
Tyvärr vann vi inte men vi var nöjda. 
 
 
Jag var Rick, från Rick and Morty. 
 
 
Simon sattsade och gjorde en egen hjälm som ska se ut som hjälmen från PUBG (Playerunknown's battlegrounds)
 
 
Vi hade Eren och Mikasa från Attack on Titans.
(Etta och Filip)
 
Philip, min killes bror, var en läskig clown.
 
 
Och inte en, inte två men FYRA uppblåsbara dräkter! De gick ihop två och två men paren visste inte att någon annan hade samma idé. Så roligt! 
 
 

Vi hade så sjukt roligt och jag längtar redan till nästa Halloween!