Vilken fantastisk dag!

Solen var framme idag!
Jag och Simon råkade sova väääldigt mycket längre än vad jag vågar erkänna idag. Men när jag öppnade sovrumsdörren strömmade solen in och stack oss båda i ögonen. Det såg så fint och rofyllt ut att vi bestämde oss för att ta en promenad i det härliga vädret. Det var fortfarande kallt men det var bara att dra på sig vantarna och en tjock tröja så klarade man sig länge. Vi gick en sväng och kom nästan hela vägen hem igen när vi vände och tog en sväng till. Vi pratade och njöt av att vara lediga tillsammans. 
Till middag gjorde vi lasange och drack faktiskt vin! 
På min instagram la jag upp den här bilden. 
 
 
Det var så mysigt och härligt att vi helt glömde bort att det var en sketen måndag. 
Vi brukar aldrig dricka vin till maten men nu hände det ;) 
VI har även hunnit tvätta lite och spelat lite dataspel. 
 
Perfekt dag!

Jag måste bra få berätta om ett prov jag skrev för länge sedan på dataspelskursen! 
Man kunde få som max 15 poäng på provet och jag borde ha fått svar för längesedan. Men det hade jag inte så jag valde att maila och fråga när jag kunde få veta mitt resultat. Jag fick svar idag och hade fått 13 av 15 möjliga! 
WHAT
Jag var så säker på att jag inte skulle klara det  för det kändes flummigt och osammanhängande. Jag tyckte heller inte att jag förstod frågorna riktigt och svarade på det jag trodde var rätt. Men helt uppenbart är jag bättre  än vad jag tror för jag klarade det ju galant! Så nöjd verkligen! 
Det provet jag skrev under söndagen kändes bra så jag hoppas att det går minst lika bra som det förra. 
 
Hörrni, jag hoppas att ni haft en bra helg och att veckan blir lagom stressig ;)

 
Rebecka

Jättefina tallrikar! jag har letat fyrkantiga/rektangulära länge, typ precis såna där, så jag måste fråga vart dem är köpta? Trevlig blogg förresten!

Svar: Tack! Jag fick de av mamma för flera år sedan. De är från Ikea, jag kollade och de finns fortfarande kvar ^^
Janelle

Rebecka

Tack! :)