Godnatt sommaren

Idag packade jag och Simon undan det sista för sommaren, våra utemöbler på balkongen. Vi var tvungen att ta oss till ÖB så vi lunchade på Pizzahut som ligger intill när vi ändå var där ^^ På ÖB köpte vi, bl.a, en presenning och lite annat smått som vi behövde. En sväng in på Citygross hann vi också med! 
Väl hemma packade vi in utemöblerna och grillen och sa godnatt och på återseende. 
 
 
Triiiiist. 
 
Nu har jag även testat min nya lermask och också ett otrolig läppbalsam som på ett naturligt sätt förstorar läpparna och gör dem fylligare. Jag tycker verkligen att de är asbra! Vill ni också prova så ska jag lägga en ny beställning varor på söndag så skriv ett privat meddelande till mig antingen på: 
Facebook : Janelle Wetterholm
eller
Instagram: Jwetterholm 

Skriv så svarar jag på frågor och berättar mer! :D