Dataspelsproduction

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
 
Jag är såhäääär trött just nu för jag har precis avslutat ett prov som tog mig nästan 4 timmar att skriva!  
Jag skriver hemifrån och har ingen tidsbegränsning men jag vill gärna bli klar så fort som möjligt så jag brukar bara ta små pauser för att gå på toa eller hämta vatten. Men det tog mig alltså 4 timmar att skriva klart! 
Herregud om jag inte får godtjänt alltså ;) 
Jag får ju välja själv när jag skriver provet, innan ett visst datum då, och anledningen till att jag skrev det idag är för att Simon jobbar helg och är ledig hela nästa vecka. Alltså är han ledig imorgon och då vill inte jag sitta framför datorn i 4 timmar och skriva prov. Att ha honom hemma gör mig fett okoncentrerad också så hade jag väntat till imorgon hade det säkert tagit längre tid!  
Men nu tar jag leeedigt! Har pluggat nästan varje dag den här veckan så jag tänker ta hela veckan ledig och sen fortsätta plugga nästa helg. 
Så känner jag nu iaf men vi får se hur det blir med den saken. 
 
Nu har också mina produkter som jag beställde änltigen kommit hem och jag är så förväntansfull och nyfiken på hur det kommer fungera på mig. Jag har sett så mycket otroliga resultat så jag har höga förhoppningar.