Så trött

Veckan som gått har varit så seg... jag har varit så trött att jag fått kämpa mig igenom dagarna. Veckan slutar med att jag åter igen ligger nerbäddad med feber... kroppen orkar inte med, jag fryser och jag är trött. Fyfan vad jag är trött på att vara sjuk nu... 


Jag bad Simon att flytta in vår tv i sovrummet så jag kan ligga i sägen och vänta ut febern med serier och filmer. Just nu tittar jag på let's dance :) 

Patricia brukar gnälla på mig och säga att jag alltid är sjuk eller förkyld när vi kommer på tacofredagarna. Jag har sagt att hon överdriver och bla bla men nu börjar jag hålla med henne.... jag är fan sjuk hela tiden! Orka! Jag är så trött på det...! 

Om jag ändå kunde bli riktigt jävla pissjuk så jag kunde åka till en läkare som säger "ja men du har ju den här rakarbajsarbacillen, ta den här medicinen så blir det bra." Men Nää jag är bara liiiite sjuk. 
Det är bra tur att sängen har kommit så jag kan dega i den... tänkt att vara sängliggande ett dygn utan säng! Nä det håller inte ;) så det var ju tur. 

Simon kopplade även in vårt ps3 så jag kan spela från sängen. Det var länge sedan jag spelade på konsol och jag är verkligen inte en van spelare så det tar alltid jättelång tid för mig att få in rätt teknik och klara av de olika uppgifterna. Simon är en naturbegåvning på ALLA spel och klarar allt jag inte klara av, på första försöket. Bra att ha när jag fastar hela tiden ;) 

Nu ska jag ta en till alvedon och dega framför F.R.I.E.N.D.S. Hoppas jag slipper ligga kvar här hela helgen... suck

Trevlig helg! 

Anonym

Jag var också sjuk hela tiden en period, så tröttsamt! Fick tips av en kompis att börja ta blutsaft, Ester c C-vitamintabletter (finns på apotea) och zinktabletter! Alla på en gång och sen dess har jag varit frisk!

Svar: Jag kanske ska börja göra det jag med!
Janelle