Veckan som gått

Men wow vilken vecka! Jag är helt slut... 
Förra helgen åkte jag, Simon och Philip till Jönköping och Dreamhack! Jag kunde inte sova natten innan så det blev 3 stadiga timmar under natten. Men jag lyckades hålla mig vaken länge, mycket längre än tänkt. Vi hade en otrolig helg med massa spel, konserter, kändisar och skräpmat, love it. 
(null)

(null)

(null)


På måndagsmorgonen kom vi hem kl 4 och somnade med detsamma och sov fram till lunch. Under tisdagen kände jag mig sjuk och febrig men det var helt borta på onsdagsmorgonen. Tur det för då skulle ju jag på Europe med mamma, Corre och mammas kompis Helén. Jag lyssnade massa på Europe på vinyl när jag var yngre och har fortfarande flera låtar på mina spellistor på Spotify. Det var så häftigt att få se dem live. 

(null)

(null)

Torsdag sen! 
Något som jag och Simon längtat efter länge. På torsdagen firade vi 5 år tillsammans <3 
Vi älskar varandra mer och mer för varje år och vi är så säkra i varandra. Vi har det bra ihop <3 
Vi firade med att baka så sjukt mycket lussebullar och sen äta middag på Pinchos. På kvällen mös vi upp o soffan och såg på film. Vi hade pratat om flera saker vi kunde göra på vår dag och kom fram till att just det vi gjorde var perfekt. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Trevlig helg på er!
dreamhack - konsert - kärlek