Otur med trafiken

Jag tycker inte om att komma för sent. Därför kommer jag väldigt sällan sent. Dels för min egen skull men oxå för att jag vill att folk ska veta att de kan lita på mig när jag anger en tid.
Men igår kväll och idag morse kunde jag inte riktigt styra över ödet och blev alltså sen till mina utsatta tider.
Igår kväll skulle jag hämta Simon från jobbet så det var inte så farligt. Anledningen var att vägen var totalt avspärrad och jag krånglade runt en lång stund innan jag kom in på rätt väg igen. Polisen hade spärrat av vägen pga ett bombhot på en buss. Bomben visade sig sedan vara en airbag på en cykelhjälm som hade lösts ut. Tur att det inte var något allvarligt. Men kan ni tänka er stackarn som glömt sin hjälm och läser om detta på morgonen... jobbigt läge ;)
Imorse var det stopp igen på vägen. Men den här gången upp på E4:an. Trafiken stod helt stilla på påfarten så jag fick vackert vända och köra igenom hela stan till nästa påfart och åka via den vägen. Jag ringde såklart till jobbet och förklarade att jag skulle bli sen men det är såklart jobbigt ändå. Eller kanske inte för alla men jag tycker att det är väldigt jobbigt. Som tur var flöt trafiken som den skulle på den andra påfarten och jag kom inte mer än 10 minuter för sent.
Nu ska jag iväg igen! Håller tummarna för att jag slipper ta fler omvägar för att komma fram ;)

Lillgammal

Vilken fin bild på dig!

Svar: Åh vad snällt tack! ^^
Janelle

Jenny

Ja,verkligen superfin bild man blir glad när man ser den!

Svar: Nemen åh tack! :D
Janelle