Guldkant i vardagen

Hej!

Åh idag hade jag en så där bra kväll när man bara hänger med sina vänner utan att riktigt göra något! En sån där kväll när man äter, fikar, pratar strunt och sen åker hem.
Jag och mina två fina vänner åkte in till Gränby för att äta middag. Vi åt på foodcourten som är lika spännande varje gång, jag är inte där så ofta, och jag har alltid lika svårt att välja vad jag ska äta. Idag blev det kycklingspett. Riktigt gott!
Efter maten strosade vi runt och shoppade lite. Jag hittade dels lite presenter till Simon som fyller år nästa vecka! Och lite småsaker till mig själv, typ underkläder, sånt man alltid behöver.
Sen in en snabbis på Starbucks. Det blir nästan alltid en starbucks när jag är på Gränby! Dels för att det är så gott men oxå för att jag sällan är på Gränby och då kan man lixom längta och sukta mellan varje gång ;)

Vi planerade även kommande helg där vi har flera olika saker vi skulle vilja hitta på. Vi ses på tok för sällan och då blir det så extra roligt när schemat tillåter att vi ses alla tre!
Nu ska jag hämta upp Simon från jobbet och sen sova!
Längtar till heelg!