Instastory

Idag på eftermiddagen åkte jag och Simon iväg för att panta. Åter igen hade vi sparat upp en hel kundvagn, alltså var det verkligen på tiden! Vi säger alltid att vi ska ta med oss panten varje gång vi åker och handlar men vi glömmer alltid bort det. Så idag fick vi åka iväg endast för att panta... Ja så kan man oxå jobba ;) Vi tog tillfället och åkte till Gränby en snabbis när vi ändå var ute och åkte så helt onödigt blev det inte. 
Tidigare på dagen hade jag hämtat ut och även slagit in Simons presenter som han skulle få när han fyller år på lördag. Men dum som jag är så frågade jag när han ville öppna dem. Min tanke var att han skulle få välja fredag, lördag morgon eller lördag eftermiddag. (Vi ska fira med pappans släkt på fredag och mammans släkt på lördagen.) Han svarar då att han vill öppna dem idag! 
 
 
Jag kan verkligen inte hålla mig. Jag älskar att ge presenter och se reaktionen på det man skaffat personen. Nästan varje år får han öppna tidigare endast pga att han ber om det. Så även i år, trotts att jag sagt till mig själv att jag inte ens skulle nämna hans presenter! 
 
 
Såklart hittade han den enorma lådan som inte var så enkel att gömma och han fick öppna sina presenter idag ;) 
 
 
Han blev väldigt nöjd och jag känner mig glad. Så det var ju värt det! 
Men nu får han vackert vänta på den enda presenten som inte  kommit fram riktigt ännu. Jag ska nog inte ens hämta ut den från posten förren lördag. Risken finns ju att vi båda övertalar varandra att öppna även den för tidigt! Fast att vi sagt att han ska vänta. 
Vi får se hur det blir  ;) 
 
Bilderna la jag upp på min Instastory. Om ni vill se fler storys så tycker jag att ni ska följa mig på Instagram: Jwetterholm
Det är inte jätteofta jag lägger upp storys men är ni intresserade så blir jag bara glad om ni vill följa mig <3 Det är nämligen inte alla bilder från Instagram som hamnar på bloggen ;) 
Okej ja nästan alla kommer upp men inte alla, så för att inte missa något måste ni följa mig... moahah! 
 
Okej ha det bra!