Darkest Brown

Okej nu har det gått 3 dagar sedan jag färgade håret. Jag kan bara säga att jag är supernöjd! Och till Etta vill jag säga att jag ej hittat några fläckar, good job ;)
Även Simon tycker om det, och typ alla andra jag träffat så det är ju possitivt!
Förvisso kan man kanske inte säga om man tycker det ser för jävligt ut men det är en annan femma ;) Jag gillar det och det är huvudsaken!

De här bilderna tog jag morgonen efter, lagom morgontrött men håret ser naaaaajs ut!

Två gånger har jag sett folk som tittat rakt på mig utan att de sett att det var jag. Tänkt att en hårfärg kan göra så mycket! Även på jobbet hade de svårt att se vilken vikarie det var som jobbade ;)

Det är nästan så att jag känner att jag gärna hade velat färga håret istället för tonat det. Jag gillar ju det här mörka! Vi får se hur det ser ut efter ett par tvättar, jag har en burk med färg kvar som jag ska använda på en eventuell utväxt om den hinner kika fram. Om alldeles för mycket färg gått ut kanske jag måste köpa en till och lura hit Etta så hon får färga om det haha ;)

Så var det men det. Nu ska jag se om Simon e hungrig så vi kan laga mat nån gång innan det blir mörkt ute.

Hejdå

Lillgammal

Jättesnyggt!

Svar: Tack! :D
Janelle

Lisa

Det var jättefint, du passar verkligen i mörkt hår :-D

Svar: wow tack! :D
Janelle

Etta

Yeey, bra att det inte ojämnt !
Hahah här behöver inte luras inte, bara att be snällt 😘

Svar: Hehhehe vad bra :D
Janelle