Dremhack 2016

Jag befinner mig just nu på ett spel-event. Inte vilket event som helst, utan världens största spel-event... Dreamhack!! 
Nej, det är inte så många som delar min glädje. 
Ja, jag har varit löjligt taggad på det här i flera månader! 
Så vad finns det att göra då? Sitter man bara och spelar datorspel? 
Ja om man vill sitter man bara och spelar, men det finns så mycket annat att göra! 
Som att se PRO-matcher

Eller testa spel man inte äger i spännande miljöer... Som i en bil


Live musik ("De vet du" på bilden)

Det finns oxå en hinderbana, karuseller, tävlingar, meetups och massa coola gaming relaterade saker att nörda sig över. 
Det är jag, min kille Simon och Simons brorsa Philip som åkt hit tillsammans. 
Här ska vi spendera större delen av vår tid: 

Vi sitter i 20+ salen, alltså lite lugnare. Den största salen är galen... Hur mycket folk som helst, högt ljud och scenen där artister uppträder i samma rum. Galet... 

Så taggad! Vi kommer ha det så fett kul! 
Yes!
Hejdå!