Jamie 5 år

Lilla skitungen Jamie fyllde hela 5 år i lördags! Skrutten
Den absolut yngsta Wetterholmaren börjar bli ganska stor nu. Jag ser honom fortfarande som 3 ;) 
Kalas blev det hemma hos mamma vid 14-tiden. Simon hade hjälpt sin pappa flytta en massa grejer så när klockan slog 14 hämtade jag honom utanför en pizzeria. Med pizza i knät (som var det första han åt på hela dagen) brummade vi hem till mamma och kom bara liiite försent. Fikat var inte slut som tur var! Tydligen ville Jamie inte ha någon tårta i år, istället blev det glass, frukt, bär, maränger och minimarshmallows. MUMS
 
Simon och jag gav Jamie en piratkikare och två vattenpistolsrör eller vad de nu heter. 
 
OUTRA BLAST Max Liquidator vattenblaster blå
 
När vi bodde hos mamma under midsommarhelgen ville vi ha vattenkrig och letade reda på vattenpistolerna de redan hade. Men alla vi hittade var trasiga, därför tyckte vi att han behövde nya ;) 
Piratkikaren var nog den bästa presenten, den stoppade han i byxorna och gick runt och var cool resten av kalaset <3
 
 
 
Patricia och hennes Simon hade köpt fotbollsmål och en fotboll i barnstorlek. Tyvärr kunde Patricias Simon inte vara med men jag hade ju min med mig. Och innan han visste vilket krångel det var att sätta ihop det så lovade han att han skulle göra det. När han öppnade lådan och plockade ut rör efter rör så ångrade han sig nog lite. Men nog fan fick han ihop två mål. Tror det tog honom över en timme! 
Och när målet var färdigt var det två cyklar som behövdes fixas. Men där fick Simon hjälp av Jamie ;) 
 
 
Även moster Petra och mamma hjälpte till. Sen var det dags att åka hem. Tur att Simon fikade ordentligt innan, annars hade han kanske inte orkat, hehe. 
 
Jamie fick en toppendag sa han och han verkade vara nöjd med presenterna. Fikat var gott det med ;) 
 
 
Grattis lilla älskade Jamie! 
 
 
 
Erika

Vad söt han är :)