Me&I

Och nu har även jag blivit indragen i detta fantastiska märke ;)
Mamma har länge pratat om Me&I och jag har sett deras fantastiska kläder som mamma köpt både till sig själv och till barnen. Jag har själv fått någon tröja som jag fullkompligt älskat! Därför var det på tiden att jag kom till mammas Me&I partysom jag flera gånger innan missat. 
Jag plockade upp min goda vän Matilda med mamma på centralen på vägen och möttes i dörren hemma hos mamma av en tokig hund och doften av nybakade bullar. En klädhängare stod i hallen och huset var redan fullt av människor jag aldrig förr sett. Förutom hon som höll i själva visningen, för det var min gamla lärare. Jag hade henne som lärare i ett år, mitt sjätte år, i skolan och jag kommer ihåg att jag tyckte om henne väldigt mycket. Så det var jättekul att återses! 
 
Själva partyt drog igång och jag som sedan innan hade bestämt mig för att jag nog inte skulle köpa något, kanske bara en grej,  fastnade för flera olika plagg och gick därifrån nöjd och belåten och några tusenlappar fattigare. 
Men fasen så snygga kläder det var! Jag ska inte missa nästa träff ;)  
 
 
Bilkörningen går superbra. Jag kör fram och tillbaka till Knivsta varje dag till jobbet och hittils bara några svordomar... 
Alltså, jag har bara haft körkort i lite mer än en vecka, men fan vilka idioter det finns i trafiken. Ibland undrar man hur många det egentligen är som har körkort. Ibland blir det bara läskigt att köra bakom någon som inte ser ut att ha koll på läget. Eller att bli omkörd av en taxi i 180 på motorvägen. Jag är självklart ingen erfaren förare men jag kör fasen bättre än en del där ute ;) 
Men det är kul! Det är såklart inte bara idioter som inte kan köra, tack och lov. För det flyter på väldigt bra när jag kör. Jag drar på lite musik, ner med solbrillorna som jag behövt använda i veckan och så tuffar jag på utan problem. Nu när jag har körkort förstår jag inte hur jag klarade mig utan ett! Vilken känsla! 
 
Fredag idag! Vilket betyder tacos hos mamma. Men först: en fika på stan med bästa tjejerna! 
 
Trevlig helg på er!