Julfika

Hej! 

Idag mår jag mycket bättre! Jag är förkyld och hostar men sånt kommer man tyvärr aldrig ifrån... min feber var borta helt igår och därför var jag tillbaka på jobbet idag. Jag blev trött men det måste ha att göra med allt snor som samlades i huvudet ^^ 

Igår träffade jag mina fina tjejer på en mysig middag med fika till efterrätt. Ingen av oss var pigga nog för att laga mat, jag hade varit sjuk, den ena blev sjuk under dagen och den tredje hade mensvärk. Alla hade iof lite mensvärk så det var helt klart inte en dag för att anstränga sig med middag ;) Därför köpte vi vår middag och vårt fika på Ica! 

Funkar perfekt det med! 


Innan jag träffade tjejerna hann jag och Simon med att klä vår rosa gran som vi haft i ett par år. Den har sina hål här och där men oj vad fint den står! 


Tidigare har den stått hemma hos mamma. Nu får den hänga med oss tills vi känner att vi vill anstränga oss med en "riktig" gran. Sålänge älskar vi vår rosa gran! 


Utanför min kompis stod en annan gran som jag tyckte om. Det var en flaggstång som de hängt ljusslingor som en form av en gran. Kreativt och mycket vackert. 


Än känns det inte som jul, det är otroligt mysigt med ljus och lyktor överallt men den härliga julkänslan man hade som barn finns inte längre.


Nu ska jag bygga upp ett torn av kuddar och försöka sova bättre än förra natten... hosta och sova är inte bra kompisar ;) 

Trevlig helg på er! 

Lisa

Så fin gran :-)
Gulligt med en rosa.. :-D