Förkyld

Jag är så otroligt trött på att vara sjuuuuk.... :( Simon blev sjuk förra veckan och i två dagar gick jag runt och trodde att jag hade klarat mig. Men sen under torsdagen på jobbet var jag riktigt seg och snorig. På fredagen tvingades jag vara hemma. Det var snuva, det var feber, tung i huvudet och otroligt jävla seg. Under helgen hade  alltså jag och Simon sjukstuga. Vi såg en massa film, orkade inte göra mat,  tog alvedon, och såg lite mera film. 
Under veckan som gått har Simon blivit bättre och kan nu gå till jobbet, men jag har nästan blivit sämre. Nu har även hostan kommit och jag sover jättedåligt och vaknar tidigt utan att kunna andas pga nästäppa och såklart att lungorna håller på att lämna kroppen... kul.
Värst är det på morgonen och sen på kvällen, jag har kommit fram till att jag mår ganska bra mellan kl 16 och 22. Nästan så bra att jag tror att jag blivit frisk, men sen efter kl 22 kommer snuvan tillbaka och det blir irriterat i halsen :( Värdelöst. 
Jag har alltså varit hemma hela denna vecka med min förkylning och nu vill jag bli frisk!
 
 
Jane

Krya på dej 😊

Sofia

Krya på dig!