Fortfarande sjuk

Nä vet ni, jag är fan fortfarande sjuk....! 
ARGH

I över en vecka har jag gått och mått dåligt, snorat, segat, sovit och bara mått allmänt piss. Inte roligt. Nu är jag väldigt glad över att det inte var någon magsjuka eller värre. Men en kraftig förkylning tar ordentligt på krafterna. 
Trotts att jag har mått för dåligt för att jobba så har jag försökt ta mig ut och röra på mig. Men när en promenad med Doris på 10 minuter gjorde mig så slut att jag trodde jag skulle svimma, då  är det inte så roligt :( 
 
Så jag har varit hemma. Sovit mestadels, när jag inte har sovit har jag suttit vid datorn  eller tittat på serier. Simon har varit ledig den här veckan så han har varit hemma och tagit hand om mig och hållit mig sällskap. Han jobbar två helger i rad och är därför ledig under veckorna. Nästa vecka jobbar han på dagarna och är ledig på helgen. ^^ 
 
Doris har varit hemma hos oss i ett par dagar också. Hon känner igen sig hos oss nu  och tycker inte längre att det är lika läskigt som hon tyckte första gången. 
 
 
Knäppa söta hund <3
 
 
Idag är det lördag och jag snorar fortfarande. urg. Men jag är piggare! Det  är alltid något. 
På måndag är det dags för jobb igen så då måste jag vara frisk! Sen känner jag på mig att detta är en sådan där förkylning som kommer sitta i länge.... Man är sjuk, men inte tillräckligt sjuk för att stanna hemma och tycka synd om sig själv. Drygt. 
 
Ha en trevlig helg allihopa!
Petra

Krya på dig 💚

Elli

Haha vad konstigt, du skulle kunna beskriva mig. Jag är också fortfarande lite krasslig. Men nu börjar det kännas bättre, hoppas du också kryar på dig!