22 år

Hej!
 
 
Urg är sjuuuuk. Så sämst! 
Det började i fredags med att jag kände mig lite krasslig under kvällen. Sen tyckte jag att det kändes som att jag skulle få feber. Men nää det borde jag väl ändå inte få. 
Jodå.
Feber fick jag allt och Simon tvingades dela säng med en ugn hela natten... Hela lördagen gick jag runt med tokmycket kläder och tyckte synd om mig själv :( 
 
Nu är  det bättre. Jag är fortfarande sjuk men febern är borta. Jag är nu "endast" snorig som fan, och sådär seg som man är efter att man har haft feber. Jag ska vara glad för att jag slapp min familjs magsjuka. 
 
I torsdags fyllde ju min kille Simon 22 år! 
 
 
Stort grattis! 
 
Hans enda önskemål under dagen var att vi skulle göra pannkakor ;) 
Vi firade lite smått med en middag hemma hos hans mamma och brorsa och någon kommande helg ska vi fira ordentligt med tårtkalas! 
 
 
 
Simon har nu äntligen (!) fått ett jobb!!  WOOP
Han sökte flera olika jobb samtidigt och fick ett ja från två och bestämde sig för att tacka ja till läkemedelsföretaget Fresenius. Där kommer han få sköta maskiner, se till så allting funkar ordentligt. Maskiner är något som Simon älskar. Han gick teknikprogrammet på Fyrisskolan här i Uppsala och har alltid sagt att hans drömjobb i framtiden involverar maskiner. Alltså är detta jobb perfekt för honom! Han har nu jobbat 3 dagar där och han trivs så bra så. Han ska iof provjobba där i 6 månader och sedan får vi se vart det leder, men jag håller  absolut  alla mina tummar och tår för att det blir längre än så. Jag tror ju att det är mycket möjligt för honom att få jobba kvar, han är så duktig på att lära sig nya  saker, han är snäll och omtänksam och han går alltid in 110% i allt han gör. Han klarar inte av att något görs halvdant. Det ska göras ordentligt! Därför tror jag att Fresenius förlorar på att inte ha kvar honom ;)
Det kan bli riktigt långa dagar för honom bara. fre-lör-söndag har han jobbat 12 timmars pass. Det possitiva med det är han han är ledig resten utav veckan. 
Äntligen kommer det rulla framåt för oss. Vi har kämpat i uppförsbacke väldigt länge nu och det ska bli så skönt att kunna leva lite!
 
 
Lina

Vad härligt! Grattis till jobbet Simon och krya på dig Janelle.

Elli

Vi måste ha fått exakt samma sjukdom! Kände mig också konstig fredag och hade feber lördag. Febern försvann men jag mår fortfarande dåligt och har t.o.m. tappat rösten nu...