Malou efter tio

Blir så jäkla stolt och glad över min mamma som vågar sig på dessa saker! 
Imorse medverkade hon i morgonprogrammet 'Malou efter tio'. Där pratade de om otrohet och hur mamma blev lämnad ensam med alla barnen. 
Tyvärr så hinns det inte med så mycket detaljer som finns i hennes story på bara 10 min. Men det är riktigt roligt att få se hur bra det går för min mamma! Trotts all skit så tar hon stora steg framåt, grymt! Jag ska bli precis som hon när jag blir stor.
 
 
 
Se hela programet på tv4play.se 
Marie

Ja, din fina mamma är helt fantastisk och beundransvärd. Henne ska du vara stolt över.

Lisbeth

Tror att det som betyder allra mest för henne är att du skriver så fint om henne, och att du och dina syskon visar att ni älskar henne. Då klarar man allt.
Vet själv hur viktigt det är som mamma att mina vuxna barn talar om vad de känner och tycker - och då självklart de bra sakerna.. ;)
Kram

Lisa

Ja hon är helt fantastisk din mamma <3
Så stark och grym, en riktig förebild :-)

Anonym

Älskade unge ❤️