Finbesök

I fredags träffade jag den här skiten igen!

 
Hon har bott i England de senaste halvåret och pluggat. I helgen var  första gången vi träffades och alltså... ja det var ju som om hon aldrig varit borta. Vi har ju såklart pratat över skype och skrivit med varandra så vi har ju inte varit helt off. 
Matilda är den vännen som jag alltid varit vän med. Sen vi var 3 och 4 år så har vi varit bästa vänner. Vi är lika dumma i huvudet och lika roliga hehe. 
Hon kom över till mig i fredags, hennes mobil dog på vägen och hon blev sen. Så jag tänkte att jag nog skulle hinna springa förbi affären. Hon skulle ju ändå ringa när hon var på ingång och då kunde jag förklara vägen. Bara det att jag inte visste att hennes mobil var död. Men så helt plötsligt skriver hon från sin padda att hon står utanför min dörr, jag står för tillfället inne på Coop, haha! Jag förklarade fumligt vägen via fb-chatten och hon mötte upp mig påvägen hem. Så typiskt. Vi har inte träffats på ett halvår och vi fuckar upp allting till att börja med. Vi bara skrattade såkart ;) 
Sen lagade vi tacos och snackade en massa. Eftersom att det fortfarande är nanowrimo och vi båda behövde skriva så förflyttade vi oss till vardagsrummet för att skriva brallorna av oss! 
Det slutade med att vi satt på golvet och tog extremt snygga bilder på oss själva!
 
 
Jaaa.... Hon är bäst! 
Vi fick faktiskt en del gjort och sen sa vi hejdå till varandra kl 3(!) på morgonen. Underbart! 
Den här människan kommer finnas vid min sida för alltid! Välkommen hem!
 
Lisa

Åh så härligt med en vän som även om man inte träffats på länge så känns det som man träffades igår <3 :-)
Jag har också turen att ha en sån vän..

Mitta

Bästa välkomnandet <3

carola

Fast... ni har känt varandra sen 1995, vilket innebär att du var lite drygt ett år, och hon lite äldre. Så ett och två år:)
20 års jubileum i år alltså:) <3