Valborg

Hur firade ni den? om ni firade den. Jag pratade med mina kolleger på jobbet och det är tydligen inte lika viktigt att fira valborg utanför Uppsala.
Uppsala är i total kaos under hela dagen!
Jag jobbade fram till kl 13 och när jag tog tåget hem så möttes jag utav 5 poliser som stod och hällde ut folks dricka. Då var klockan bara 13.30 ;)
Jag firade valborg tillsammans med min kille och mina kompisar. Vi samlades hemma hos oss och grillade! Vi premiär grillade med vår grill vi fick förra året, hehe. Den funkar asbra så då kanske det blir fler gånger ^^
När klockan blev 20 gick vi iväg till majbrasan och tittade lite snabbt.
Jag blev glatt överraskad när jag träffade på mamma, moster och 5 utav mina syskon där ^^


Majbrasan närmast dem var nedlagd iår, mamma var lite ledsen för det men hon verkade tycka om den vid oss!
I Tunabackar hade dem 2 brasor, av nån anledning som tändes efter varandra. Så iår blev det två majbrasor! Inget superspeciellt egentligen men lite kul med tanke på att jag de föregående åren inte gått till nån brasa alls ;)
Sen frös mina vänner så vi drog oss tillbaka till vår lägenhet och snackade lite skit innan det var dags att dra hem.
Nån utav våra grannar verkade ha en rätt galen kväll, som gick ut över oss... för vårat fönster i sovrummet har krashat.

Som tur var har bara ett lager glas krossats. Annars hade det blivit kallt :s
Valborg i Uppsala allihopa! Kaos ;)
Men jag hade en väldigt fin kväll med mina vänner!
Hoppas att ni hade en trevlig valborg, oavsett om ni firade den eller inte <3

Carola

Mäh?? Vad pysslade de med? Har ni fått det fixat?