Bra söndag

Det är tisdag morgon och solen lyser! Efter ett par dagar med regn och rusk så är det extra skönt med värme!

I söndags blev jag upplockad av min fina vän Etta strax innan lunch. Vi åkte sen till chop chop i Gränby och lunchade tillsammans ^^ Vi snackade om allt och inget en väldigt lång stund. Det är alltid lika skönt att känna sig så öppen med allt man säger till en av sina närmsta vänner! Man kan prata om problem man har som kanske inte är så stora men man vill ändå prata om dem, man kan berätta om pinsamma saker som man lovade sig själv att inte berätta för nån och man kan prata om sånt där oviktigt och tråkigt och ändå göra det till en intressant konversation. Den typ av vän är Etta, helt underbar!
Efter den där låånga stunden på chop chop konstaterade vi att det skulle sitta fint med lite efterrätt. Eftersom att Gränby centrum ligger bara ett par minuter med bil bort så åkte vi dit och åt en varsin frozen youghurt.




Det var första gången jag provade. Shiiit vad svårt det är att välja vad man ska ha :o Jag fattade ju inte först att man fick lägga på sin topping själv. Men det gick bra, jag tog inte allt som fanns och avnjöt sen en otroligt god frozen. Det kommer bli fler gånger kan jag säga ;)

Samma kväll ville en kompis gå på bio, ja tack! Så vi samlade ihop ett par vänner och åkte ner på stan och tittade på den nya filmen Insergent. En riktigt bra film med bra människor avslutade min helg på det bästa sättet!

Nu är det en ny vecka med nya tag! Om solen håller sig framme blir det lättare att ta sig igenom ;)
Trevlig fortsatt tisdag!