Dino-feber

Hej! 
Jag o några kompisar såg Jurassic World i helgen. 
Jag hade hört att folk inte tyckte om den och att storyn var konstig, tydligen såg dinosaurierna konstiga ut oxå...
Jag håller verkligen inte med.
Jag älskade filmen! Hur bra som helst!  Fem av fem rex. 
De tidigare Jurassic Park filmerna har varit storfavoriter för mig. Jag har sett alla flera gånger och tycker de är lika bra varje gång. Därför tycker jag nog om den här nyaste. Den harsamma känsla, fast mer action, bättre utseende och grymmare dinosaurier!  En film jag absolut rekommenderar! 
Simon följde med o såg den o han älskar den minst lika mycket som jag. Vi är så tokiga i dinosaurier för tillfället att vi (sen i lördags) har sett de två första filmerna i serien,  Jurassic Park och Jurassic Park Lost world. Imorgon blir det film nr 3 ;) 
Jag har även skaffat mig Lego spelet för Jurassic Park. Ja ni märker ju, jag gillar filmerna. 
Lego spelen är ett utav mina favoritspel. De är söta, roliga, kluriga och riktigt bra gjorda! 
Kommer troligtvis drömma om dinosaurier snart oxå. Hepp

Ha en trevlig vecka! 
(förhoppningsvis med några glimtar sol)