shopping

Hej! Inatt anföll de elaka Bakterierna mig och håller ett fast grepp om mig :( Halsont, snudd på feber och allmänt dålig känner jag mig. Pff, typiskt.
Igår mådde jag hur bra som helst! Mamma, Moster Petra och min syster Novalie åkte iväg för att shoppa. I födelsedags present fick jag av mamma och Petra en sport-bh som jag själv skulle få prova och välja ut, fika ingick oxå ;) Jag tror jag provade typ 50 olika bh-ar innan jag fastade för två jag tyckte om. Jag provade oxå säkert 10 olika träningsbyxor. Jag gick alltså ifrån Intersport med 2 bhar (den billigaste pröjsade jag för själv) och ett par träningsbyxor! Tuuusen tack!!
 
Jag har ännu inte testat dem In-action eftersom att jag blev sjuk nu men jag tror att de kommer bli kanonbra!
Tidigare hade jag bara ett par byxor och en sportbh. De börjar bli lite sunkiga och urtvättade. Det var verkligen på tiden att jag fick lite nya :) 
Alltså jag blev helt trött av att prova så mycket träningskläder... Sport-bh:ar är inte en enkel match att ta på och av. Sen 50 gånger efter varandra. Haha jag var nästan svettig när jag äntligen bestämde mig! Mamma och Petra ville ju verkligen att jag skulle testa ALLT. I den andra affären vi gick till, frågade dem mig när jag var påväg till provrummet om "Jag hade en av varje nu då?" Ja, jag testade alltså minst en av varje sort som fanns i affären... Hahha ;) Jag var ganska så trött efteråt.  Mina armar var helt slut!
Fika satt alltså alldeles utmärkt efter klädinköpen. Jag  och Novalie delade på en chokladboll och en  chokladkaka.
 
 
Mamma och Petra delade på en semla och ett wienerbröd... och kofta... 
 
 
De hade råkat ta på sig samma kofta utan att veta om det. Sen blev det lite pinsamt när de satte sig ned och tog av sig jackan ;) 
Hahah <3 

Mamma och Petra ville  sen träna men jag hoppade över det, jag var lite seg (nu vet jag ju varför). Jag frågade Novalie om hon ville följa med mig hem medan dem tränade och  det ville hon!
Vi spelade Starstable, Harry Potter Lego och ett av mina favoritspel som heter Battleblock Theather. Simon var hemma så han var också med och spelade ^^ Vi hade det väldigt mysigt tillsammans och det var väldigt trevligt att få umgås med Novalie ensam. Hon har ju blivit så stor nu och det är enkelt att föra en konversation med henne. :) Hon ärligt talat imponderade med sina fördigheter i StarStable, ett hästspel som hon spelar ofta. Hon verkade vara en av dem bästa som spelade ;) trotts att det säkert är flera hundra som spelar (det är ett onlinespel).  Nån timme senare kom  mamma och petra och hämtade henne. De passade på att kika runt i lägenheten och beundra hur fint vi har det^^ Jag blir så glad varje gång jag hör att nån tycker att vi har det fint! För det är en riktigt fin lägenhet ^^ 
 
Hoppas att ni får en trevlig vecka! Jag ska kurera mig med varmt te och tv-spel så får vi se när jag är på fötterna igen! 
 
Lina

Härlig den där med rymdmotiv! Kan du inte visa bilder på er lägenhet? :)

Krya på dig!

Rebecca - att leva som ett maskrosbarn

Hej!
Den där Nike-sportbh:n ("rymdiga") är jättebra! Jag har två såna och är ganska storbystad. Ett halvt träningspass att få på och lite dyr men sitter jättebra! :)

Gillar din blogg skarpt och att du är så öppen! :D