Mitt nyår

Hej!

Jag har redan vant mig vid att säga att det är år 2015. Det känns faktiskt ganska så naturligt. Jag har alltid haft supersvårt de första veckorna (månaderna) med att skriva rätt år men 2015 känns bra ;)
 
Jag firade mitt nyår tillsammans med mina underbara vänner och pojkvän. Vi åt en trerätters middag hemma hos Filip som hans flickvän, min bästa vän, Etta hade lagat ihop så fint!
Förrät blev det rostat bröd med skagenröra. 
Varmrätt, fylld fläskfilé (någon slags röra med soltorkade tomater) pch potatisgratäng. MUMS
Efterrätt, kladdkaka.
 
Åh, allt var så gott och vi hade det så mysigt! 
 
 
 
Under kvällens gång hade Etta ordnat ihop en lek, jag tror hon kallade det för "killer". Den gick ut på att alla fick en varsin lapp. På lappen stod det ett namn, ett rum och en sak. Leken gick då ut på att man skulle få den personen som man hade på sin  lapp, till det rummet, med sin sak skulle man sen "döda" den  här personen som då åkte ut ur leken. 
Jag tex, blev "dödad" utomhus med en vindunke av Filip. 
Det var sjukt kul men alla gick omkring och var vidskepliga och litade inte på NÅTT som nån annan sa, haha!
Vinnaren fick en hel hög med chokladguldpengar. 
 
När klockan sedan slog tolv stod vi utomhus och tittade på raketerna. Det är ett måste ;) 
 
 
Det var andra året vi firade in det nya året tillsammans. Jag hoppas verkligen att vi fortsätter med det för jag trivs så bra med de här människorna och vi har så otroligt kul tillsammans! Jag är lyckligt lottad som kan kalla mig själv som en del av gänget ^^ 
 
Nu är det ett nytt år och nya tag. Typ. Själv har jag inte gett mig själv något nyårslöfte, det är jag på tok för dålig för att kunna hålla. Jag har snarare gett mig själv lite riktlinjer inför det nya året. Vi får se hur det går med det ;)
 
 
Johanna

Du verkar ha haft en fantastisk nyårsafton! Din blogg äger verkligen, kram