Helg

Hejsan!

Jahaja här sitter jag i godan ro på en lördag helt ensam i lägenheten. Simon har fått ett nytt jobb på stationen på stan och startar lite lätt med ett riktigt långt pass. Så jag är ensam hela dagen. Jag är riktigt dålig på att vara ensam. Jag blir så uttråkad och tycker lixom att allt är tråkigt. Tillochmed det som vi brukar göra tillsammans, som jag då tycker är kul, blir tråkigtl...  haha. 
Det blir väl så när man bor så nära inpå någon :) 
 
I veckan har jag jobbat och tränat och fått lite ärenden gjorda. Jag och Simon har skaffat oss ett Playstation 3 och letar just nu spel och extra konsoller, som Move ^^  Vi köpte det tillsammans för våra julklapps- och födelsedagspengar ;) Vi funderade länge och väl på om vi skulle köpa ett ps3 eller det nyare ps4. Det kändes lite dumt att köpa 3:an när det fanns en helt ny 4:a. Men sen när vi tittade på de spel vi ville spela så fanns ju de nästan bara till 3:an så det blev en sån ;) Det var sjuukt mycket billigare än 4:an så vi känner oss helnöjda! 
Vi har nu suttit flera kvällar och spelat tillsammans, igår började vi spela  det första Assassins Creed spelet. Sjukt bra spel!

 
Träningsvärk har jag haft större delen utav veckan också! I tisdags och i Onsdags köttade vi på för första gången efter julen. Ooooj vad det märktes att man knappt har rört sig den senaste månaden! Mina ben tog värsta smällen och jag har nu lite svårt att huka mig och gå i trappan ;) Det är skönt med träningsvärk men det är smått jobbigt också. Speciellt för mig som jobbar på förskola, det är en jäkla böjande och lyftande och upp och ner och hit och dit. Det märker man ju inte av så mycket förrns man har ont i benen ;) 
Ryggen tog en smäll också,  men den har jag inte träningsvärk i utan den gör bara ont :( Jag kände av det när vi tränade i onsdags, när jag skulle lyfta vikter gjorde det väldigt ont. Andra övningar gick bra! Jag fick liknande förut när jag inte hade tränat på länge och sen började igen. Så man kan ju hoppas att det försvinner efter ett par träningstillfällen  :) Jag gör helt  rätt i övningarna, böjer på knäna, sträcker på ryggen, spänner mage och rumpa. Det gör ont ändå så ryggen är nog arg för att jag rör på mig ;) 
 
Nej nu ska jag försöka göra någonting utav den här dagen. 
Ha en trevlig lördag!