Fira födelsedag

och inte vilken födelsedag som helst, utan min 21-årsdag! woo
Jag fyller den 12 men vi firade en dag innan med familjen ^^ Jag köpte mig en tårta som jag pimpade med mitt namn och ljus och flaggor. Jag fick lite assistans av Lovelia så alla ljusen fick plats. 21 ljus skall det vara!



Vi blev bra mycket färre än tänkt. Nästan hälften så många. Men vi var en stadig skara iaf. Mina syskon gör ju så det känns många oavsett antal gäster ;)
En tårta, en chokladbollskaka och en mockaruta-satts klämde vi i oss! Oooj vad mätt man blev! Otur att allt var så gott, haha!
På kvällen på min födelsedag tänkte jag och Simon gå ut och äta middag på stan. Vi får nog sällskap av några kompisar om vi har tur också :) Annars är det inte så mycket spännande som händer kring min födelsedag, jag blir äldre och det är spännande nog!
Godnatt alla!

Svandis Ros

Grattis fina du!

Hoppas du får en underbar dag <3

Annika

Grattis på födelsedagen!

Ninni - Vimsiga mamman

Grattis i efterskott :)