Bowling

Hej!

Idag åkte jag iväg med min pojkvän Simon och hans brorsa Philip och hämtade upp deras Lillkusin Tindra på eftermiddagen. Vi hade planerat en bowlingkväll tillsammans med henne! Hon är 10 år och Simon och Philip är hennes enda kusiner och alltså ett par år ädre. Man märker så tydligt att hon älskar att spendera tid med dem^^ Jag själv tycker att hon är hur gullig som helst och blev så glad när jag fick följa med ^^ Philip hade bokat en bana på latitude 59. Jag har aldrig varit därinne men oooooj vad himla snyggt det var då! Bowlingbanorna låg bredvid en minigolf bana och på våningen ovanför fanns det biljard och säkert något mer spännande. Ett ställe kan med alla säkerhet kommer komma tillbaka till ;)
Vi spelade i ungefär en timme, mer orkar man nästan inte. De där kloten är ju ganska tunga att svinga. Jag startade med 3 strikes på rad!

 
Är man pro så 8-) 
 
Jag tappade såklart stinget efter det men jag vann iaf! Woho!
Vi beställde en varsin cola och hade en riktigt trevlig timme tillsammans. Det är bra underskattat med bowling. Det är riktigt kul! Speciellt eftersom att man inte bowlar så ofta. Då blir det ju lixom lite speciellt ^^ 
 
 
Efter bowlingen var vi hungriga och åkte vidare till ChopChop och åt middag ^^ 
Eftersom att det snöade hela dagen och hade varit plusgrader, så var snöbollskrig obligatoriskt. Iaf för kusinerna... Själv drog jag luvan över huvudet och sprang ifrån dem för att inte bli träffad. Snö är fint men jag vill helst inte ha det på mig... Men det var kul att titta på dem bli täckta av snö, haha!
 
Vi fick en riktigt trevlig lördag tillsammans och förhoppningsvis kommer vi göra fler sådanna här saker! Vi pratar om att eventuellt prova på biljard nästa gång ;) 
 
Ha en fortsatt trevlig helg!
 
 
Jenny

Såg på din mammas blogg att du fyller år idag,stort grattis!! Ha en fin dag!