Pulka

Hej!
Mamma smsade mig imorse och frågade om jag ville följa med och åka pulka. Mitt spontana svar var nej, men efter lite fundering så bestämde jag mig för att följa med!
Jag har inte åkt pulka på flera år så det var bara på tiden att jag åkte ;) De flesta utav mina syskon följde med och så moster Petra, så vi var rätt många som åkte ;)














Vi hade så otroligt roligt och ingen skadade sig mer än ett litet blåmärke. Dock var det väldigt mycket folk där, och fler som stod mitt i backen och var i vägen än pulkaåkare... man blev lite lagom irriterad när man var tvungen att vänta i flera minuter bara på att folk skulle flytta på sig. Det borde finnas riktlinjer som visar var man får gå upp och vart man åker. För nu var det rätt kaos.


Men men, vi åkte tills vi lessnade. Man orkar ju inte springa upp för backen hur många gånger som helst ;)
Matilda Persson

Ser superkul ut ju!

emwem.blogg.se

så mysiga bilder :)