Mot bättre tider

Hej!

Förskolan jag jobbar på nu måste tycka att det jag gör är bra för de frågade om jag ville jobba hos dem hela terminen! Självklart sa jag ja!!
Känsten är fortfarande på 50% men det finns fler avdelningar som vet att jag gärna jobbar mer än så, alltså hoppas jag ju på att jag får mycket jobb ;)

Snön som jag hade förhoppningar om skulle försvinna har kommit tillbaka, i massor. Snö överallt! Jag tycker att snö är fint att titta på, inte mer. Dock så tycker jag väldigt mycket om mina 20 minuter som jag går igenom Knivsta. Jag har mycket kläder på mig och har fått upp värmen, då är det ganska mysigt med en promenad i snön :)

Det känns lite som att gå igenom Narnia.

I fredags var vi såklart hemma hos mamma på tacomiddag! Och just i fredags var alla barnen med! plus Petra och Simon (som tar bilden)



Det får en att verkligen Se att vi är en stor familj :)
Mamma har ett skolprojekt som handlar om kost. Jag är då en av hennes frivilliga "elever" som hon ska hjälpa att ändra kosten. Typ. Jag vet iaf att jag har börjat ett nytt kapitel i mitt liv. Ingen snabbmat, inga snacks, inget mera latande i soffan istället för träning! Jag har varit en soffpotatis på tok för länge och med en spark i baken från mamma ska jag bli fit! ;)
Mitt liv känns så jäkla bra just nu!
Jenny

Vad kul att höra! :)
Du smittar verkligen av dig med din positiva energi
Kan verkligen tänka mig att du passar för att jobba med barnbarn.
Stor kram och tack för en bra blogg

Jenny

Haha ska stå barn såklart och inte barnbarn..

Sama

Härligt med uppskattning för bra jobb, lycka till!!

anna

ooo all lycka med allt, du verkar lika fin o godjhärtad som din mamma (följer hennes blogg) o du är värd all lycka! kram anna

Erika

vad kul att de vill att du ska va kvar och jobba hos de :) och lycka till med tränings/hälsoprojektet vore kul att följa din resa :)
Kram

FrökenTV, bloggen om tv och film

Vad roligt med jobbet

Anonym

Ohh så snygg färg på håret!

anna

aa jättefin hårfärg, du liknar Ariel : )
o va mysigt ni hade i pulkabacken på bilderna ovan
kram anna