Alla Hjärtans Dag

Dagen började med att Simon for upp ur sängen tidigt på morgonen. Han blev väckt av en hemsk mardröm och ville allt annat än lägga sig i sängen igen. Så vi klev upp och gjorde frukost. Vi funderade på vad vi skulle göra under dagen. Simon började jobba kl 16 men fram tills dess ville vi göra något tillsammans. Efter ett par funderingarna bestämde vi oss för att luncha på ChopChop och sen shoppa på Ikea! :D Det blev en sjukt mysig dag och vi hittade ett bord och fyra stolar som vi fick med oss hem ;) Vi har länge funderat på att köpa ett nytt bord. Bordet och stolarna vi hade innan är sen jag var liten och har börjat ramla isär. En stol gick i flera bitar när vår kompis satte sig på den. En annan föll ihop när jag lyfte den. Det var alltså mer än läge att köpa nytt. Dock har vi inte hunnit få ihop alla stolar än. Bordet och två av stolarna står uppe just nu.På kvällen kom min goda vän Mitta förbi. Vi hade bestämt att se Melodifestivalen och tjocka i oss chips ;)
 
Hon hade även med sig en present till mig! 
 
 
En Nalle Puh heliumballong! :D 
Haha jag älskar ballonger så det var en mer än perfekt present! 
Den hänger här i taket och är så fiin. 
Mello var rätt dåligt. Alltså jag har aldrig tyckt om mello egentligen, låtarna är rätt kassa för det mesta. Ibland kommer det en riktigt bra låt som jag lyssnar på men annars är det inte så bra. Underhållningen gillar jag, haha, jag har så dålig humor så det passar mig ;)
Men Mello är ändå något som jag vill se fast att jag inte tycker det är bra. Jag och Mitta diskuterade det att det är rätt typiskt oss, och säkert en hel del andra svenskar, att titta på Melodifestivalen trotts att vi inte tycker det är bra. Det har väl att göra med att man vill hänga med kan jag tro ;)
Efter Mello satt vi länge och pratade en massa skit. På tv visade de skidsport som vi inte alls var intresserade av, förutom när dem ramlade i backen...! 
 
Alltså fick jag en riktigt trevlig Alla hjärtans dag i år igen. Jag är inte en sån som spexar till det en massa utan jag tycker att det är alldeles perfekt om jag bara får ta det lugnt och spenderade dagen med personer som står mig nära <3
 
Nu är jag seeeg, jag ska se på tv och sen gå och lägga mig. Det är ju måndag så jag har en hel vecka jobb framför mig, dumt att börja den med för lite sömn ;)