3 år tillsammans

Den 7 december 2012 har Simon och jag bestämt att våran årsdag är. Det var dagen då vi klickade på riktigt, vi kysstes och vi saknade varandra när vi sa hejdå. Från den dagen och alla dagar därefter har vi varit ett par. Inte en dag har gått utan att vi pratat på något vis och inte mer än en vecka har gått utan att vi har setts (och den veckan befann jag mig i London ;) ) 
Simon och jag har varit upp över öronen förälskade i varandra varje dag. Varje dag berättar vi hur mycket vi älskar varandra. Vi tröttnar aldrig på varandras sällskap och vi trivs så otroligt bra ihop. Det här är mannen jag kommer spendera resten av mitt liv tillsammans med, lyckligtvis känner han samma sak <3. 
Simon är den personen (utanför familjen) som stått bredvid mig genom allt. När jag har skrikit och gråtit och slagit hål i väggen. Han har funnits där när allt annat försvunnigt. Han är den som aldrig tycker jag är knäpp eller konstig, hur jag än beter mig. Han ställer alltid upp utan att kräva någonting tillbaka. Han är bäst! 
Och han är min! 
 
Måndag den 7 december 2015, 3 år tillsammans. Wow!
 
 
 
Jag jobbade på dagen och Simon skulle jobba natt, men vi hann träffas på stan och äta middag tillsammans. 
Minus en fet parkeringsböter så var kvällen underbar! 
Vi satt och snackade läääänge. Ibland krävs det inte mycket för att man ska få en trevlig stund tillsammans. 
 
Ps. Vi måste verkligen ta fler bilder tillsammans. Dessa ovanför är flera år gamla... 
 
3 Underbara år tillsammans och fler ska det bli. Jag älskar dig! 
 
 
Marie

Grattis!!! Åh, vad fint skrivet och vad fina ni är. Störst av allt är KÄRLEKEN!