Världens finaste kille

Det är min kille det <3 Igår efter jobbet stod han på centralen och väntade på mig. Iklädd skjorta, kavaj och finskor. I handen höll han en stor ros som han gav till mig <3
Mitt hjärta smälte och jag blev som kär på nytt.
Han sa att vi inte skulle hem, men han höll det hemligt om vart vi skulle. Dock listade jag ut ganska fort att vi skulle på restaurang. ;)
Efter ett glasstopp gick vi till restaurangen Meza som ligger vid ån. En libanesisk restaurang, grill och bar som vi aldrig ätit på förut.
Vi beställde ett varsitt grillspätt med bulgur, jag entrecote och Simon lamm. Och herregud, har ni vägarna förbi så ät där, för det var så otroligt gott!
En efterrätt blev det oxå, chokladglass med hasselnötter för mig och cheescake för Simon.
Vi tog sen en promenad hem eftersom att det fortfarande var varmt och skönt ute.
Till frågan varför han hade ordnat en sån fin överraskning så sa han att han bara ville det. Alltså ingen anledning alls, annat än för att vi två skulle få en fin kväll tillsammans<3
Den killen tänker jag hålla hårt om<3
I'm gonna keep him forever!


Elin

Det är du/ni värda!!! Så underbart fint gjort

Lina

Det låter som en jättefin kille, roligt med en liten överraskningsmiddag också =)

Marie

Ja, honom ska du hålla hårt i och vara rädd om......vilken toppenkille!!!